
WHAM! From the first sip you’ll get nostalgic notes of sharp raspberry and fizzy tang taking centre stage in our iconic chew-bar-inspired sour.
Pair with 80’s Christmas music and give it to someone special.
Reviews

David A
2 months ago
3.7

Discoerkki
@ K-Citymarket Ruoholahti2 months ago

2.4
Äärimmäisen äitelä ja tahmea vadelmasokeripommi.

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa3 months ago

3.8

Kaimaani
@ Uusi Tapaninkylä3 months ago

3.8

Pohjalaane
4 months ago
4.0

Mika69
@ William K Leppävaara4 months ago
3.7
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki4 months ago
3.5

Jenni_Belladone
@ V And B Flins-sur-Seine5 months ago

4.8
Vraiment sympa avec ce goût de bonbon a la framboise
Pekka P
5 months ago
4.4
Joona M
@ Alko Hyrylä5 months ago

2.3
Joulu meni jo mutta ekös se sanonta mennyt että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.🤣
Asiaan...🤭
Väriltään marjapuuroinen ja vadelmainen missä tuli hento vaahto mikä hävis melkeen heti.
Tuoksultaan vadelmainen ja hapan ja tuoksussa jotain teollista.
Maultaan ikävää ja tuttua akkuhappoa mitä tuli rps:sän sourissa mutta positiivisena tässä on todella hyvä vadelman maku kunhan alku akkuhapoista selviää.
Suutuntuma on todella hapan ja on ihme jos hampaat suussa pysyy tämän jälkeen vaikkakin varmaan tulee reikä mahalaukkuun.
Joulusta tästä en oikein maulta saa mutta vadelma on todella kiva tässä läsnä.
Miinuksia tulee akkuhaposta mutta sourina onnistunut ja vadelma todella hyvin saatu.
Tämä sopii happojen ystäville ja kemisteille mutta kannattaa varoa ettei rupee närästää tai tee reikää vatsaan.