
6 ratings
2.5
Saku On Ice Malt Drink Melon 0,0%
0.0% Fruit / Vegetable Beer
Reviews

Katja
@ Prisma Rocca Al Mare3 months ago
3.2
Tää on juotu sillon kun sovellus oli rikki, nyt vasta muistin pistää arvion. Melonimaut tämmösissä epäilyttää aika paljon, mutta tää oli hämmentävän hyvä ja olutkin maistui. Ei ollut tunkkainen vaan raikas, eikä edes mitenkään erikoisen makea.
JP LVIII
11 months ago
1.0
Markus N
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

3.3

niitiid
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn2 years ago
1.2

Arto
@ Rimi, Kesklinn, Tallinn2 years ago
2.0
Teollisen makuinen. Meni jano/tankkausjuomana.