
Reviews

Antti Kotti
6 months ago
3.2
Mitähän tämän pitäisi olla? Makumaailma hennon hento. Ja tuntuma vetinen. Taannoisissa humalavissyissä oli enemmän luonnetta. Ei jatkoon.

Anssi T
7 months ago

0.5
En pitänyt yhtään. Varsinkin kylmänä luotaan poistava.

Lauri E.J. H
9 months ago
2.7
Sopivasti lager.

Olli K
@ Rimi Hypermarket, Papiniidu, Pärnu11 months ago
3.5
Varsin pirteä olut virolaisessa kesäyössä nautittavaksi. En ollut aivan varma mitä ostin, tummaa örinää tai jotain muuta. Mutta lirvahtelihan tämä kivasti kitalakea pitkin, hellän terävästikin.
Matti
11 months ago

2.9

Limakettu
@ Häädemetse coop11 months ago
3.0
Eestin sandelssia, ihan on juotava olut, vähän mieto mutta raikas.
Kaasari
@ Rimi, Tasku Keskus, Tartu11 months ago

3.0
Good and tasty beer

Pertti E
@ Spa Hotel Meri1 year ago
3.0
Kallelta tulee uusia oluita tiuhaan tahtiin. Tämä on hyvä ja maukas. Hieman olisin kaivannut enemmän hapokkuutta .

Markus K
1 year ago
3.0
Vähän oli ehkä mauton. Muuten meni kyllä hyvin alas.

Markku J
@ COOP LINNAMÄE KULA1 year ago

3.6
Eipä huono ollut tämäkään vaalea...