
Reviews

Roywenk
1 month ago
4.0
Ola Lyspropp
3 months ago
4.0
En riktigt god Ale. Både humle och en inte alltför stor sötma. Som vanligt med andra ord. En återkommande gäst på julbordet.
Inos
5 months ago
3.5

Ronald Rolle E
6 months ago
4.4

Roywenk
6 months ago
4.0
Taisto
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.1
Sopivan lämpöisenä nautittuna oiva jouluolut. Osataan sitä Jämtlandissakin.

Erppa
@ Systembolaget Haparanda6 months ago

3.7
Jämtlannista maukasta Jouluolutta. Sopivasti humaloitu. Vaahto kyllä häipyi hetkessä.
Mikael M
6 months ago
3.2

NuttyPeter
6 months ago
3.0
FreddyAA
7 months ago

3.9