
Reviews

Japeinen
@ Luvian Jäähalli2 days ago

3.0
Hyvin perushuttua.

SamTheMan76
@ Luvian Jäähalli2 days ago
3.2

Juho
@ K-Citymarket Kupittaa Turku29 days ago
2.1
Affena
2 months ago
3.5
Laadukas helles.
Miellyttävä aromi ,jota en oikein tunnista.
Ehkä litsi?Joka tapauksessa näppärä vetobisse.
zeppane87
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa2 months ago
3.2

keijoking
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa3 months ago

3.0
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä läpikuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Terassi juoma puhtaasti, ihan hyvä siihen janoon. Makujahan ei hirveesti mutta ei mikään oikeen töki vastaankaan.
Hedelmäinen ja raikas.

Stonehill
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa3 months ago

3.3
Mainio helles.
Amandine B
2 years ago
2.2
RasmusK
@ Dois Corvos Marvila Taproom | Lisboa2 years ago
3.3