
Reviews

Hobbybiertaster
1 year ago
4.3

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

2.8
On kyllä westiä. Runsas katkeruus. Löytyy myös hedelmäisyyttä. Ihan ok.

OscarKendall
3 years ago

2.9
It’s a nice lager but nothing special

Kettuslate
3 years ago
3.6