
This citrusy juicy, but at the same time toasty and resinous bitter black IPA is a great companion for dark autumn evenings. Suitable for enjoying with Christmas roast and ice cream.
IBU:69
Reviews
Hoppa
@ Lehe Pruulikoda E-shop1 year ago

3.4
Runsasvaahtoinen. Ipankin makua löytyy melkein yhtä paljon tumman oluenn makua. Tätä olis laatikollinen maisteltavaa jjatkossakin.

Iivo R
1 year ago
3.4
Aki L
1 year ago
3.1

Tino.O
2 years ago
4.0
Paahteinen musta IPA varsin toimiva.
Tomppa
2 years ago

4.5
Veikko
@ Lehe Pruulikoda E-shop2 years ago
3.1
Mustaa ja pashteista, ei kuitenkaan mikään herkku. Ihan kelpo olut.

Max2
@ Lehe Pruulikoda E-shop2 years ago

3.5
Piki mustan sävy runsaalla vaalealla vaahdolla.
Tuoksu maltainen,havuinen ja greippinen.
Maku lähtee kahvisuudella ja pehmeällä maltaisuudella. Jatkuu purevaan greippiin happo taso hyvä tyyliin. Loppu liuku tiukka greippinen ja havuinen humalointi. Tää on maltaat edellä menevä Black IPA oisin kaivannut enempi sitruksisuutta mitä en oikein löytänyt. Ihan ok olut ei herättänyt vau efektiä.
Kaspar K
2 years ago
4.3
Teemu
@ Brewdog Tallinn2 years ago
3.6
Kimble 75
2 years ago

2.0
Niin, tämähän on "black IPA", joka siis oikeasti tarkoittaa tummaa olutta, ei todellakaan ipaa! Siinä mielessä siis todella iso pettymys. En myöskään ole tummien oluiden ystävä tai osaaja, mutta siinäkään kategoriassa tämä ei ollut mielestäni kovin mairitteleva. Ei siis jatkoon!