
Reviews

Fahlsten
3 months ago
1.0
Blaskig och otroligt söt.
DennisToll
1 year ago
2.5

Feliciatrex
1 year ago
3.4
Frisk och fruktig. Bra smak men lite tunn. Får mig att tänka på sommar ☀️

Skrietlili
1 year ago

3.1
Smak av grapefrukt och ananas, men ganska blaskig. God men hade önskat mer fyllighet.
Beerzaq
2 years ago
3.2
Eldar
2 years ago
3.0
Henrikke
2 years ago
3.8
Nenne
@ Svenstavik2 years ago

3.0
Lite lam i smaken. Dock tror jag det är en fantastisk bastuöl och törstsläckare

Lilli
2 years ago
1.5

Matti H
@ Äkäsranta3 years ago

3.8