
Reviews

Neil
@ Mille Et Une Bières3 years ago
3.8

Jonas M
@ ØK-Brew3 years ago

3.8

Hubbabub
@ Connys Ölhörna4 years ago

3.7
Söndags Stout 🍻

Akusam
4 years ago
2.5

Harala
@ Mikkeller Webshop4 years ago

4.1
Tuoksu jäi hieman epäselväksi, kahvia vai paahdettua pähkinää.
Maussa pähkinä on selkeästi mukana, tummaa suklaata, paahteisuutta, ripaus vaniljaa ja humalat suhteellisen sopivasti esillä. No omaan makuun melkein ylärajalla, mutta varsin maistuva IS.
Ornitoraink
4 years ago
4.8

Nicolas
4 years ago
3.5

Waytt
@ Mille Et Une Bières4 years ago
4.4

Douta
4 years ago

4.0

MaxB
4 years ago
3.2