
11 ratings
3.8
TDH Vapor Ringz
8.4% New England DIPA / Hazy Imperial IPA
Imperial Oat Cream IPA (8.4%). Jammed with Citra and Citra Cryo with some Galaxy and Nelson Sauvin along for the ride. Our Imperial Oat Cream IPAs contain mountains of oats and a hint of milk sugar. This version is TRIPLE DRY HOPPED for extra hop-forward fire.
Reviews

MB
@ Beer Republic Web Shop27 days ago

2.9

keijoking
@ Beer Republic Web Shop1 month ago

3.8
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto keltaisessa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Ompas maukas vahva, sitrus hedelmiä puskee upeesti. Juoma on kyllä hienosti humaloitu (3xkuiva humalointi). Juuri sopivan kuiva, makeahko ja aavistus männyn neulasta.
Hedelmäinen, humalainen ja raikas.

Markku B
@ Beer Republic Web Shop2 months ago
4.4
Uuuuu....aivan hemmetin hyvä. En oo tainnu tältä panimolta maistaa yhtään kehnoa tuotosta.

Frank B
@ Beer Merchants6 months ago
4.5
It pours a cloudy, orangey colour with a frothy, white head. Aroma is of citrus and tropical fruits. Flavour is juicy with citrus fruits and hints of tropical fruits. Slightly creamy mouthfeel from the oats.

Pera Bissenmaistaja
@ Bootleggers9 months ago
4.4
Upea makuelämys, täydellisyyttä hipova hazy kaikilla osa-alueilla👌🏻
Ossi
9 months ago
4.4
Tuoksussa candy sitruunaa, ehkä pieni havuisuus.
Alkuun karkkisitruunaa, vähä hunaja melonia ja ehkä pieni pihkaisuus. Runko kermainen mehu. Loppuun makea greippi, sitrusta, ehkä pieni havuisuus. Pitkä karkkisitrus lopetus pienellä kerman pehmeydellä
Vähän vanhempaa tölkitetty jo 5/25

Gustavo
@ Vivalabirra11 months ago

4.2

Joakim P
11 months ago

4.6

Jesse M
@ Hoptimaal11 months ago

3.6
Jee vklp. Ja pääsee eroon viimeisestä other halffista. Tämä tötsätty Huhtikuun lopussa 25. Taas ekan maiston jälkeen annan lämmetä, kun yleensä vanhentuminen ilmenee oluen lämmetessä itelle.
Aikas sitruunankuorta suht tuoreesti ja siinä oleva rypäleinen hapokkuus ja makeus korostaa sitruisuutta. Tympeää arvioida, kun odottaa sitä villasukkaa oletusarvoisesti. Myös melonia saan ja tässä oleva maitosokeri tuo funkya kermaista makua. Tämä ekalla lasilla ja kylmänä.
Suutuntuma taas pyöreä, kermaisehko, pikkukuohkean hapokas. Tosi hyvä. Runkoa sarjassa mehukasta.
Tässä se villasukka ei ollut ekassa kaadossa ja tasteri-lasista juon. Lämmetessään ja seuraavalla lasin täytöllä sitä villasukkaa alko tulla. Eli hopsfadefastvillasukka#imelägreippihavu.
Tosi kylmänä tasteri 4,2/5 ja villasukan kanssa lopullinen 3,6/5. Toivon, että Salikattilla huomenna ois itellä hymy herkemmässä, eikä oletusarvoinen pelko perseessä.

orson
@ Other Half Brewing Company4 years ago

4.5
Tastingissa maistettu.
Oli kyllä tosi laadukas Other Half. Mukavan trooppinen ja kermainen.