
Reviews

Sam M
1 year ago
3.5

han
@ Staggeringly Good Brewery2 years ago

4.8

Lasis
@ Beerdome4 years ago

4.0
Samea, keltainen. Valkeat vaahdot. Tuoksu kanelia. Maku hapokas, kirpsakka, uuniomenaa, kanelia ja laktoosia. Miellyttävä olut.

Grim
5 years ago
2.8