
Reviews

Ipanas
@ Juova Hanahuone2 years ago

4.0
Viime viikonlopulta. Maistuva ja raikkaan hedelmäinen Monkishin NETIPA, mutta ei mitenkään mullistava kuitenkaan

The Hop Dude
@ Dude's Nest5 years ago

4.8
Ou yeah! Like eating Honeydew. Monkish - Masters of the Universe.
Just cant get enough 😛
Dude I love this.

Heinonens Heineken
@ Nässjö ölcafé5 years ago

0.5
Skara mongobanan, märk ut, spärra av, utrymme, anmäl, kontrollera

Finsmakande Fabian
@ Nässjö ölcafé5 years ago
0.9
Nej det här var då fan för mycket. Smakar beskt som fan och har en konstig jäsning till sig som heter duga

NaeZae
5 years ago

4.0
Maanantaina nautittu

VeliWestside
@ Drikbeer5 years ago

4.0
Another hazy boy in the glass.
Rather boozy on the nose. Sweetness doesn't overwhelm me and that is good. Pineapple, orange and tangerine. Drying finish.

muikku3
@ Drikbeer5 years ago

4.2
Oikein kivasti ja ronskisti ehkä vähän Dipamaiseen tapaan humpattu (Galaxy ja Idaho 7) Tipa 😋🍻✌.
Tötsätty 30.9.21 / 8 viikkoinen.

Petri
@ Crafters5 years ago
4.2
Yks parhaista. Just niinku pitää

Ewiq
@ Drikbeer5 years ago

4.2

Niko O
@ Pien Shop & Bar5 years ago

3.9
Täysin samean keltainen olut, noin parin sormen paksuisella valkealla vaahdolla.
Kokonaisuudessa on trooppisia hedelmiä, sitrusta, greippiä, appelsiinia, cantaloupemelonia, humalaa, mangoa, aprikoosia ja hieman karamellia ja persikkaa.
Runko on melko täyteläinen, hiilihappoinen ja vaikuttaa alkuun makeahkolta, muuttuen siitä aika kuivaksi, tehden samalla melkein kuin "tyhjiön" jossa häviää iso osa makeista mauista, jättäen vain runsaan greippisyyden ja sitruksisuuden. Hetken päästä kaikki tuntuu taas vapautuvan, mutta kokonaisuus jää yllättävänkin paljon humalan katkeroiseksi.
Voin sanoa, että odotin todellakin parempaa tapausta. Itselleni tästä jäi vaikutus vähän turhan keskinkertaisesta TIPA:sta, joka ei oikein herätä tunteita suuntaan, taikka toiseen.