
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Pub Labeerynt4 years ago

3.5
Hieno pubi ja niin paljon valinnanvaraa, ettei oikein tiennyt mitä ottaisi. Nappasin sitten kaapista tällaisen hiukan erikoisemman.
Ensipuraisu on tosi hapan ja kuiva. Valkoviiniä hedelmäisellä twistillä.
Ei tämä oikein omiin suosikkeihin lukeudu, vaikkei missään tapauksessa pahaa olekaan. Hiukan opettelua vielä näiden kanssa.

Juho
@ Uusi Apteekki5 years ago
3.7

Elma S
@ Uusi Apteekki5 years ago

3.4
Mukavan kuivaa