
Reviews

Aaron_dante
@ La Black de Reus3 years ago

3.4
Junnelius
@ Pien Shop & Bar4 years ago
3.0

Gustavo
@ Cervecería Cimmeria4 years ago

3.5

Petri P
@ Rajamäki4 years ago
3.4

Mogulaattori
5 years ago
3.2
Jouni K
5 years ago
3.5
Toni H
5 years ago
2.2

Olli P
@ Pien Shop & Bar5 years ago

3.4
Hyvin marjaisa ja inkiväärinen sour. Ei yllätä positiivisesti eikä negatiivisesti. Perushyvä!
Pien joulukalenterin luukku 11.

Altti H
5 years ago
3.0
T-ulo
5 years ago
3.7