
Reviews

EiKiitos
5 years ago

4.0
Keittoa

Juho L
5 years ago

4.4
Olipa herkku ❤
Deleted by user
@ De BierTonne5 years ago

4.2

Douta
5 years ago

4.3
Ehkä vaan itse tyylilaji pärisee
Kiipeilyjuntti
5 years ago

3.2

muikku3
@ E.Leclerc Château du Loir5 years ago

3.9
Venäjältä 9.8.21 tötsättyä Souria antamaan piristystä lauantai iltaan 😎🍻.
Maku on omaan suuhun juuri sopivan hapan,tarjoten myös makeampaa puoltansa sopivalla balanssilla.
Suutuntuma ei vedä vielä myöskään överiksi puuron puolella,vaan,pysyy jotakuinkin lusikoitavissa 😅🍻.
Tämän perusteella mielelläni voisin testata jotain muutakin tältä Venäjän toverilta 🍺👍