
Reviews

Igunator
@ DrinkOnline.eu8 months ago

3.5
Hedelmäinen, melko keskinkertainen neipa Bulgariasta.
Väri on lähes täysin samea, likaisenkeltainen. Tuoksu on makeahko, hedelmäinen. Persikkaa ja kiiviä. Pientä katkeroa löytyy taustalta.
Maku on makea, persikkainen ja hiukan hunajainen. Hiilihappoa on melko vähän. Jälkimaku on alkuun katkera mutta makeutuu pian.

keijoking
@ DrinkOnline.eu10 months ago

3.7
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto keltaisessa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Mehuisa ja raikas, sitrus hedelmiä, mutta greippiä yllättävän vähän. Sopiva makeus, hyvä NEIPA Bulgariasta.
Hedelmäinen, humalamainen ja raikas.

ryangriffiths98
11 months ago

4.5
Nice and juicy

Mikikin
1 year ago
4.0

Aaron_dante
@ Nosferatu craft beer shop1 year ago

3.7

Arnaud
@ Wild' Lab1 year ago

4.1

Beer't
@ Wild' Lab1 year ago

4.1
Déjà goûtée mais encore meilleure.

nqgolov
1 year ago
4.7

Beer't
@ Beer Geek Madness Wroclaw '242 years ago

4.0
Pas mal cette NEIPA bulgare.

Thomas
@ Le Plan B3 years ago

4.1