
Reviews

Gustavo
@ Cervecería Cimmeria11 months ago

3.9

Joakim P
11 months ago
4.3

Beer't
@ Beergium Webshop4 years ago

3.8
Je suis ta bière 😂

Arnaud
@ ABinBrew5 years ago

4.0
"Luke aide moi idiote il est trop tard"
Nicolas D
5 years ago

4.3
djmexi01
@ Olutravintola Konttori5 years ago

3.7

Juho L
5 years ago

4.2

muikku3
@ De BierTonne5 years ago

4.0
Onpas kyllä hyvä ööli Sudden Deathilta 😎🍻.Humalointi ja juotavuus todella hyvässä tasapainossa.BB 9/5/22 olisiko ollut siis viime kuussa tölkitetty.
Deleted by user
@ De BierTonne5 years ago

4.1
Ulkonäkö ja tuoksu todella hyviä. Kuivahumala menee lapiolla ison maailman tapaan, todella tuhti. Ei kuitenkaan hopburnia. Itse olut jää pliisummaksi ja tylsemmäksi kuin odotti. Todella hyvä silti ja panimolle iso plussa tästä.

SimonDönder
@ De BierTonne5 years ago

4.2
Töiden jälkeen lauantain eka olut ruoanlaiton yhteydessä 🍺
Raikasta ja hapanta sitrushedelmäisyyttä sekä tiukkaa kuivahumalointia joka kiristää kivasti suun perukoilla. Väläyttelee alussa myös makeampaa puolta.
Aika yksitoikkoinen, mutta hiton hyvänmakuinen hapan ja ihanan kuiva dipa 🍻