
Reviews

Jussi P
@ Alko Välivainio5 years ago
3.0

Osmou
@ Alko K-Citymarket Tiiriö5 years ago
3.8
Jälleen maukas stoutti keessiltä. Pehmeä, kahvinen, vahvasti tummansuklainen ja paahteinen olut. Kovin syvää makumaailmaa tässä ei tosin ole. jopa yllättävän kevyt olut 12 prosenttiseksi.
Tuomas
5 years ago
3.9
Tomppa
5 years ago
3.4
Aika vaisu esitys Keesin impiksi...

Olli Ryytty
@ Alko Lieto5 years ago

3.9
Aika stydisti tummaa suklaata. Melkein mutakakku tai suklaakonvehti. Aika yksipuoleinen makumaailma, mutta pidän kovasti.
Henni
5 years ago
1.0
Santeri P
5 years ago
0.7

Cigarmonkey
@ Alko K-Citymarket Tiiriö5 years ago
4.2
Mustaa, ei vaahtoa. Tuoksu on makea ja raskas. Tumma suklaa. Vähän savuinen ja makea. Kaakao kermavaahdolla tulee mieleen.

Tomi V
5 years ago
4.2
Makua on ja aina jaksaa hämmentää, ettei alko maistu prosenteista huolimatta.
djmexi01
@ Alko Puutarhakatu5 years ago

3.5