
Reviews

Beer't
@ Walhalla Brouwerij & Proeflokaal5 years ago

4.0
🤩 DDH DIPA Citra + Idaho 7

Arnaud
@ ABinBrew5 years ago

4.0
Toujours aussi bonne et malheureusement j'ai fini mon stock de walhalla.

Mika M
@ Beer Republic Web Shop5 years ago

3.4
Hollantilaista DDH Dipaa, jossa humalina citra ja idaho 7.
Oikeastaan pelkästään maistuu sitrus ja greippi.
Katkeroinen jälkimaku, joka kuivattaa armottomasti suuta ja on pitkäkestoinen.
Turhan ohueksi ja tylsäksi jää.
Alkoholia ei löydy, siitä plussaa.
Keskiluokkainen dipa.

Beer't
@ Walhalla Brouwerij & Proeflokaal5 years ago

4.0

Arnaud
@ Walhalla Brouwerij & Proeflokaal5 years ago

4.0
Comme les autres une claque de houblon.