Shinebright 6.0%, Hopfully Brewing, Ireland
21 ratings
3.6
Shinebright
6.0% New England IPA / Hazy IPA
It's a big, bright, cloudy, smooth, and juicy NEIPA that effortlessly blends the tart bitterness of Comet hops with the juicy, tropical aromas of Citra hops. Comet to the whirlpool and dry-hopped with some more Comet and tons of Citra. Shinebright boasts with bright juicy mandarin and citrus aromas, balanced bitterness and finishes with a soft, silky mouthfeel.

Reviews

Post author: Slartybartfast
Slartybartfast
26 days ago
3.7

Post author: El beerio
El beerio
2 years ago
3.0

Post author: Karl G
Karl G
@ Oskars
3 years ago
Shinebright, Ireland
3.3
Light and bright IPA. Not a heavy fruity one but pleasant enough light drinking IPA. Tastes like a sessional bit with quite a lot of kick!

Post author: Oliv '
Oliv '
3 years ago
Shinebright, Ireland
3.6

Post author: Gilles S
Gilles S
5 years ago
4.8

Post author: Juovo
Juovo
@ Pint Please Headquarters
5 years ago
Shinebright, Ireland
3.8
Kiitos tästä oluesta Pintin ukoille ja Hopfullylle, vika tästä erästä. Tölkin etiketti noudattelee panimon linjaa, syvä tummansininen väri on erottuva, kekseliäs taide kiinnittää huomiota. Erottuu edukseen nämä kaikki Hopfullyt. Lasiin kaatuu täysin samea appelsiinimehu, muutama happovana kulkee lasin pinnoissa näkyvänä. Vaahto on tiheä, pienikuplainen valkoinen höttö oluen päällä. Jättää itsestään tuntuvasti peräänsä laskeutuessaan runsaana. Tuoksu on mukavan lempeän hedelmäinen mangosta ja guavasta, samalla hapokkaamman sitruksinen, voimakkaahkon appelsiininen ja sitruskuorinen. Kevyt sateenjälkeinen tuoksahdus keväisestä havumetsän kerkkäisyydestä ja takapihan ruohoisuudesta teettävät hyvin mausteisuutta. Karamellisyys on enemmän tuoretta puristettua hedelmäistä nektariinia kuin karkkisuutta. Maltaisuus on pehmeä vaalea viljaisuus taustalla, mutta mukavan runsas huolimatta pyöristyneisyydestä. Maku keinuttelee samoilla vauhdeilla lempeän hedelmäisyyden appelsiinista, sitruksesta, mangosta ja kevyestä ananasmehusta. Ruohoisuus ja vehreä lehtinen metsäisyys muodostuvat nyt hyvällä tapaa kautta linjan. Karamellisyyttä ja tätä kautta sopivaa puraisuakin tulee korostamaan kattausta. Mallastus on mielenkiintoinen, makeahkoon puoleen kääntyvä hieman leivospohjainen viljainen kokonaisuus. Jälkimaku on sitrushedelmäinen, ruohoinen, makeahkon marmeladisen kaltaisen karamellinen, maltainen. Suutuntuma keskitäyteläinen, maltillisen hapokas, hiljokseen lasketteleva kuivahkoakin fiilistä muodostava. Oikeinni hyvin kasailtu hieman reilumpi, mutta janon vievä olut. Koko satsi tältä panimolta oli sen verran kuitenkin mielenkiintoinen, että mieluusti voisi kaupassa nähdä.

Post author: Heinojii
Heinojii
5 years ago
Shinebright, Ireland
3.6
Uutta olutta lauantaihin! Etiketti on äärimmäisen tyylikäs ja sai kehuja kaveriltakin. Hieno homma! Lasiin kaatuu samean keltainen olut pienikuplaisella nopeasti katoavalla vaahdolla. Kaunis olut! Tuoksussa trooppista hedelmää, ananasta ja mangoa. Hyvä tuoksu! Maussa sama trooppinen tykistys jatkuu. anasta, mangoa ja nektariinia. Pientä katkeroakin löytyy. Hyvä ja raikas olut jota juo mielellään!

Post author: Esa J
Esa J
@ Pint Please Headquarters
5 years ago
Shinebright, Ireland
3.9
Backlog. 0,33l can from beer tulip. Great label. Would definitely catch my eye. Hazy deep yellow beer with subtle white foam. Very subtle scent of pineapple and hay. Medium carbonation. Mouthfeel is juicy and pretty thick. Lovely juicy and hop powderish first bite. Orange and orange peels, zesty lemon and bitter grapefruit. Dank pineapple, soft peach and sweet apricot. Dry hay and straw. Very lovely and creamy sensation on the tongue with every sip. Overall taste is slightly on the sweet side. Ends with bitter lemon and sweet pineapple. Very pleasant one. Tasty with a lovely mouthfeel. Best from Hopfully, so far. I would buy this.

Post author: Lauri
Lauri
@ Pint Please Headquarters
5 years ago
Shinebright, Ireland
3.9
Kiitos Pintin pojille lähetyksestä! Seuraavaa olutta maistoon: Panimon etiketit ovat pelkistetyn tyylikkäitä, miellyttäviä värimaailmaltaan ja erinäisten taiteilijoiden koristamia, mistä on myös maininta etiketissä. Tykkään! Lisäksi etiketti tarjoaa riittävästi tietoa oluesta ilman turhia lätinöitä. Olut on kellertävän oranssista ja hyvin sameaa kepoisen pienikuplaisella ja pilvisellä vaahdolla. Kaunis olut! Tuoksu on makean ja maukkaan, mutta myös hieman tunkkaisen trooppisen hedelmäinen sekä kirpakan sitruksinen. Maku on maukkaan vaalean maltainen ja viljainen, makean ja kypsän trooppisen hedelmäinen (etenkin ananaksinen, mangoinen, appelsiininen), sitruksisen kirpakka ja mukavan humalaisen katkera. Maut ovat miellyttävät ja hyvässä tasapainossa. Täyteläisyyttä tosin olisin voinut ottaa lisääkin. Suutuntuma on hiilihappoisen raikas, mutta myös kohtuullisen pehmeä vaikkakin melko kepeä. Maukkaan hedelmäinen ja mukavan rapsakka NEIPA-tyylinen tapaus. Olut ja brändäys kokonaisuutena oli jälleen vahvaa suorittamista kyseiseltä panimolta. Laadukasta ja hyvää. Ostaisin uudelleen!

Post author: JaanaPiritta
JaanaPiritta
5 years ago
Shinebright, Ireland