
Reviews

Beer't
@ BXL Beer Fest 20233 years ago

4.4

Yvonne P
3 years ago
4.5

La Drab
3 years ago
3.8

JSJ
@ Hops & Hopes4 years ago

4.2

Lasse K
@ Stadin Panimobaari6 years ago
3.8
Hanasta. Sen verran kuiva ja hapan, että kiristää kivasti suupieliä. Parhaimmillaan näin pieninä annoksina. Seljankukka maistuu.

RRudolf
@ Stadin Panimobaari6 years ago

4.3
Backlog.
Melko tuoretta lambicia. Yrttinen, kukkainen, kepeän hedelmäinen, funkahtava ja puinen. Tämä oli jotenkin vielä suht hapan verrattuna Cantilloneihin yleensä. Ja lisäksi totuttua enemmän happoja, ainakin omasta mielestä. Erittäin hyvä joka tapauksessa!

Winzard
@ Stadin Panimobaari6 years ago

4.3
2020-vuoden versio Mamouchesta oli vielä melko tiukan hapan ja yrttinen. Mukava lambic kuitenkin tämänkin ikäisenä.

Miitre
6 years ago

4.3