
Reviews

Beathmath
2 months ago
4.2

Jukka K
@ MA Oldenburg3 months ago

3.7
Oldenburgin oman panimon tuote. Panimo paloi pahasti muutama vuosi sitten, onneksi ovat saaneet sen taas pystyyn.
Hedelmäinen, hieman hiivainen. Hyvä olut.
Mirko Waltz
10 months ago
4.3

Globisch O
10 months ago

5.0
Bierkehlchen
11 months ago
1.7
f.torres
11 months ago
3.7

Timo
1 year ago

3.4
Sehr süffig, ausgesprochen gut!

Ahlers D
2 years ago

3.7
Leckere Angelegenheit. Support your local Beer Dealer.

Torsten K
2 years ago
4.1

Torsten K
2 years ago

3.5