
Reviews

Leif C
@ Hoptimaal2 months ago
3.5
Reilunparinsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean persikankeltaisen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen persikkaisen sitruksisen pajuisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen mehuisalle, kolme ja kolmevarttia alaspäin. PE: 09/02/27.

Anneli P
3 months ago
3.7

Sir Guru Kabu
@ Craft Central3 months ago

3.6
Maku on makean hedelmäisyyden ja appelsiinin sekä kuivan greipin yhdistelmä.
Jälkimaussa on greipin lisäksi kevyttä katkeroisuutta.
Hyvää on vaikkei ihan onnistunein kokonaisuus.
Bubu B
5 years ago
4.0

Nick L
5 years ago
4.0
Hoppy with a great depth of fruity flavour. I have

Andy T
@ Beer525 years ago

4.8
Really lush bomb of a hoppy taste using Amarillo hops

OlutOlut
@ Old Coppers6 years ago

3.4
Toimii

Neil
@ Beer Trotter6 years ago
3.9

Kepes
6 years ago

4.4
Hullu!

Paajunen
6 years ago

3.3
Whiplashin double IPA Dublinista.
Tuoksusta ei saa irti mitään erityistä elementtiä, aika perus IPA:n hajuärsyke.
Maussa hieman sitruksisuutta. Melko imelää ja hapanta, ei kuitenkaan huonolla tavalla. Perus hyvä IPA, ei kuitenkaan henk. koht. TOP 10 pääse.