
Reviews

Deputy Judge
7 days ago
0.3

Tommahol
1 month ago
4.0

BeerPlease
3 months ago
2.4
Kovin kevyttä on. Vähän liiankin. Vain hädässä kunnolla kylmitettynä janoon.

Tommi M
6 months ago

2.6
Janoon. Todella vaalea muttei kovin neutraali vaan bulkkimainen siirappisuus maistuu.
Priit A
7 months ago
3.0
Sipu
7 months ago
2.7
Jari K
9 months ago
2.1

theLBB
@ Hapa Brewing11 months ago
3.0

Limakettu
@ Häädemetse coop11 months ago
2.7
Turhan kevyt, vähän mauton.
Mikko R
1 year ago
3.0