
Fiery, dark and sensual.
A beer with a strong malt and chocolate flavour to infatuate the senses. It‘s near the knuckle!
IBU:26
Reviews
Kaide
8 days ago
2.0

Vhasu
15 days ago
2.7
Hivenen liian makea ja turhan tunkkainen.
Unloup
27 days ago
2.7

Markku B
@ Prisma Imatra1 month ago
3.8

Tero
@ Alko Viikki1 month ago

3.5
Kelpo tuplapukki! Punaruskea, makumaailma hieman karamellinen ja maltainen.

Jylhä P
2 months ago
5.0
Pehmeä ja voimakas.

Kamuloppu
2 months ago

2.8
Vahvan rotevaa siirappista limppua. Löytyy myös banaania, sekä kohtalaisen huomattava alkoholin lämpö. Olisi oikein hyvä syys-juotava fiilikseltään, mutta menee näin koleana kevätiltanakin ihan hyvin.

Tuomas S
@ Koti2 months ago
1.0
Maistu lampaan kuselle.
Dumppi
@ Prisma Laune2 months ago

2.6
Maukas mämmi
wellthatsbeertastic
2 months ago

2.5
Onpa jotenkin erikoisen makuinen. Eikä mitenkään hyvällä tavalla.
Parasta ennen -päiväystä vielä pitkälle heinäkuuhun, joten siitä tuo maku ei johdu.
Mutta kyllä tässä jonkinlaista pilaantumisen makua on. Ei hyvä.
ig: @wellthatsbeertastic