
Reviews

robbi_386
@ Astra St. Pauli10 months ago

3.3
Durchaus lecker, ich bin überrascht von Astra

Tehovompatin mallasmaistelut
@ Astra St. Pauli11 months ago

3.0
Erinomaisen ipamainen olut. Melkeinpä mietin, anniskeltiinko mulle oikeasta hanasta. Juon silti ja nautin.

Ciderella
11 months ago
3.5

Hopfen-Hübi
11 months ago
3.3

BierWedel
@ Astra St. Pauli1 year ago
4.2
Jenny
2 years ago
1.7

Jon T
@ Astra St. Pauli2 years ago

2.9

Päivi K
@ Astra St. Pauli2 years ago

3.3
Astralex
@ Astra St. Pauli2 years ago
2.8
bierthe
@ Astra St. Pauli2 years ago

3.0