
Reviews

Kimmo M
@ Viisi Penniä7 years ago

4.2

Nooradoesntshareherbeer
@ BRLO Brwhouse7 years ago
3.0
Oikein hyvää neipaa. Ruokajuomana aivan loistavaa, tosin ruuat oli niim hyviä, että jäi olut vähän liian vähälle huomiolle.

Minkki77
@ BRLO Brwhouse7 years ago

3.9
Sapuskat oli niin hyviä, ettei edes meinannut olutta huomata. Mutta oli hyvää sekin.