
Reviews
Peteksi
@ Pien Shop & Bar6 years ago
3.6
Kapteeni Kaaos
@ Pien Shop & Bar7 years ago
3.8
Antza
@ K-Citymarket Ruoholahti7 years ago
3.8
Samea, keltainen olut. Reilu valkoinen vaahto kestää pitkään. Tuoksussa pehmeää trooppista hedelmää. Maku jatkaa samalla linjalla. Pehmeää mangoa ja mukana kirpeähköä sitruksisuutta. Kevyt mutta hyvänmakuinen olut.

Pispalan Panimo
@ Pien Shop & Bar7 years ago
3.3
Sitruksista raikkautta, trooppista hedelmää ja pientä makeutta. Sopivasti katkeroita tasapainottamaan kokonaisuutta.

Heinojii
@ Pien Shop & Bar7 years ago
3.8

Mummypapp A
@ Fatijärvi7 years ago

3.6
Maukas ja sitrushedelmäinen kevyt ipa

Aku S
7 years ago
3.0

Ville T
7 years ago
4.2
Jukka N
@ Pien Shop & Bar7 years ago
3.0
Antti T
7 years ago
4.0