
Reviews
Dani R
5 years ago
0.1

Viltzu
@ K-Supermarket Lasihytti5 years ago

3.6
PE 13.5.21. 4,8% versio.
Mika M
5 years ago
3.0

Noora W
@ K-Citymarket Lahti Paavola6 years ago
3.9

Stuba26
@ K-Citymarket Lahti Paavola6 years ago
4.1
Oikein hyvä hapan. Aika korkea karbonointi, mutta se lisäsi happamuuden ja kirpeyden tuntua mikä on aina hyvä.

Aapo S
@ Solmu Pub6 years ago
3.2
Jari L
6 years ago
3.8
Dimster
6 years ago
4.2
Dimster
6 years ago
4.0
Jempsu
6 years ago
4.0