
Reviews
Kevinmattsson3
4 years ago
2.6
Jason A
9 years ago
3.5

Angel Hispano R
10 years ago
4.0

LaBrake32
10 years ago
2.5

Mari
10 years ago

3.5
Kurpitsaa löytyy selkeästi tuoksussa, maku aika hienovarainen. Piristävää vaihtelua synkkyyteen (sekä oluissa että valon vähyydessä)

Marko Koo
10 years ago

4.0
Hyvää se on. Eikai kurpitsasta mitään muuta hyvää saakaan.

Pelle
10 years ago

4.0
Kurpitsaoluet ei ole yleensä suosikkejani, mutta tämä on erinomainen tuote omassa kategoriassaan.

Marko Koo
10 years ago

3.5
Aah. On se. Hyvää on.

Roywenk
10 years ago
2.5
Nja, det finns många bättre pumpaöl än denna.
Johan F
11 years ago
2.5