
Reviews
Geo E
4 months ago
3.7

Mentata
5 months ago
4.7

Jonathan
@ Drinks Vanuxeem5 months ago

4.5
Une stout légèrement acidulée.🍻

Carl Stevens
8 months ago

3.3
Kelpo tuote, kahvimaisuus päällimmäisenä. Tuli juotua vähän liian kylmänä..

UC08
@ Aster X Dranken11 months ago

3.0

Kaihlt
1 year ago
4.0
Melisande E
1 year ago

3.9

Eliot M
1 year ago
3.0
Moins ma came

La Drab
1 year ago
2.5

Michael R
1 year ago
3.1