
Reviews

Aapo S
@ SuPerAlko Sadama Tallinna4 years ago

3.0

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 years ago

1.8
Tuoppiin tuli niin herkullisen näköinen vaahtokerros, että on kuin suoraan piirretyistä. Itse tölkki on aika tylsä, mutta ehkä sillä koitetaan kertoa, että on holiton. Vaikkei sen niin kuuluisikaan olla. Tiedä häntä.
Maku on suorastaan omituinen. Ei paha, mutta omituinen. Katkeruutta ei löydy.
Hieman makea. Ei huonoimmasta päästä, mutta ei tämä nyt mitään herkkuakaan ole.

Jouni S
5 years ago
3.0
Oikein hyvä,keskimääräistä maukkaampi alkoholiton

Yeast yanni
@ Rimi, Haapsalu5 years ago
1.8
Pikkusen se yrittää maistua vaan aika laimeaksi jää. Ei kuitenkaan huonoimmasta päästä.

Beertsi
5 years ago
2.7
Sipu
5 years ago
3.7
Jannexe
5 years ago
3.5

Markus M
@ Toosikannu5 years ago

1.9
No joo! Ihan jees Apa. Kyllä aletaan jo oppia panemaan ilma alcoa.
Jari H
6 years ago
2.7
Petsku
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn7 years ago
4.0
Oikein hyvä alkoholiton pale ale. Saisipa Suomesta!