
Reviews

Farbror öl
@ Petjacs trädgård2 months ago

2.5

NWN
@ Bar Gelb10 months ago

3.9
Thomas N
3 years ago
2.0

Jan A
10 years ago
3.5

Vhasu
10 years ago
2.5
Luonteikas ruotsalaiseksi.Ok kai. Juon tätä n. 5 kk yli-ikäisenä, joten en ala nyansseja tarkemmin kirjaamaan...

Roywenk
10 years ago
4.0

Tuukka P
10 years ago
3.0
Kuivan puumainen jälkiluisu kruunaa muuten aika perus Bitterin. Tässähän on luonnetta!

Chs
10 years ago
3.0

Jiimies
11 years ago

3.5
Marjaisa, maltainen sekä puolukkaisen katkera. Hieno ja erilainen tuote!
Miikka K
11 years ago
4.0