
Barrel aged
Reviews

Mika A
@ Pien Shop & Bar7 years ago
3.5
Umpi mustaa, vähä vaahtoinen. Tuoksussa tequila tynnyriä, mallasta ja kyllä se belgi hiivakin sieltä esiin tulee. Maku on yllättävän kevyt ja helppoa juotavaa vaikka prosentteja on 10,8. Maltaisuutta, hiivaa, tynnyriä ja kyllä se mainostettu tequilakin sieltä saadaan esiin. Yllättävän hyvä olut vaikka vähän epäilyttikin.

Jake64
@ 60's Palaver7 years ago

3.8
Tequila maistuu

BeardedBeerGuy
7 years ago
4.5
Välbalanserad. Lättdrucken. Vacker Färg.