
Reviews
Steph
5 days ago
4.3
TomBo
12 days ago
3.5

Sami V
@ Ravinteli Huber9 months ago
4.2
Hyvä maltainen juoma, maltillinen humalointi ja täysin sopiva juhlajuoma.
Tämä sopii kaiken kanssa 👌🏼
Andrew
1 year ago
4.2

Da-Slovenian
1 year ago
3.5
Antti-Pekka M
1 year ago
3.2

Jani K
@ Koskibaari1 year ago

3.4
Terassikauden avaus. 😄🍺 Maistuvaa märzeniä,viljainen ja maltaisen pehmeä. 😋

Holger Nilsson
@ Salhojankadun Pub2 years ago

3.2
Raikas ja viljainen niinkuin sadonkorjuu oluen kuuluukin olla. 🇩🇪

Dennis T
@ Geschenk2 years ago

4.0
Engelbräu Jubiläumsbier im Herbsturlaub in norddeich beim ocean Wave. Im Antrunk schön malzig und süffig und würzig.Die engelbräu Brauerei aus rettenberg hat hier mal wieder ein leckeres Bier gezaubert. Prost.

Risto-Matti K
2 years ago
3.6