
223 ratings
Liviko AS
Estonia
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Ossi K eli OK
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio1 month ago
3.9
Tosi hyvä ja raikas! Sopivasti kitkerä.
Mangustus
@ K-Citymarket Laune2 months ago
4.2
Erittäin hyvä kirsikkajuoma. Jos et pidä kirsikasta ei tämä tule mieltäsi muuttamaan. Mutta meille kirsikan ystäville tämä on erittäin maukas tuote.

Olga K
3 months ago
3.5
Tosi hyvä. Ehdottomasti joisin uudestaan. Raparperi maistuu tosi hyvin.








