De Koekoeksbrouwer
34 ratings
De Koekoeksbrouwer
Belgium

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: oipaT
oipaT
@ De Struise Webshop
3 months ago
3.5
Metallinhohtoisessa etiketissä aurinkolasien takaa tummaverikkö iskee silmää. Sekä etiketti että juoman nimi ml. voiman määrä innoittivat ostamaan. Ruskea vaahto, musta juoma. Pehmeä, hieman viinimäisyyttä tustalla. Se saa kulmakarvat kohoamaan … kuin myös etiketin MILF. 3,57€ + 1,20€.

Post author: oipaT
oipaT
@ De Struise Webshop
3 months ago
3.0
Valkoinen korkki. Etiketin nutturapäiselä blondilla sinisessä asussa on sellainen asento, että joka sana pitää varmuuden vuoksi kuunnella tarkasti. Vitivalkea vaahtokin ottaa jo ylikierroksia. Ruskeankeltainen juoma maistuu mausteineen ja siirtää kaikki huolet tulevaisuuteen, blondin olemus ei enää häiritse. 3,57€ + 1,20€.

Post author: oipaT
oipaT
@ De Struise Webshop
3 months ago
4.0
Vihreä korkki. Brunette kuiskaa punahuulisen blondin korvaan, jolla on näyttävä kaulakoru. Tästä kai ne ongelmat alkavat. Vitivalkea ohut vaahto, ruskea juoma. Mieto salmiakkisuus ja hyppysellinen … jotain. Etikettiä kun tavaa tarkemmin, niin selitys löytyy: single malt whisky. Tätä kun useamman nauttii - blondin tai bruneten kanssa - niin varmasti on ongelmissa, jopa tuplana. Aivan sama. Antaa mennä vaan, kun on vauhtiin päästy. 3,57€+1,20€ #40 quatripel #430 🇧🇪

Post author: Mauro
Mauro
9 months ago
4.0
Ottima con un sottile retrogusto di agrumi

Post author: Mauro
Mauro
9 months ago
5.0
È una birra molto particolare. Per le sue caratteristiche, come il forte aroma di vaniglia, miele e caffè, sconsiglio l'abbonamento al cibo, e consiglio di berla come birra da meditazione

Post author: Mauro
Mauro
9 months ago
5.0
Queste birre belghe non finiscono mai di sorprendermi. Dietro una bottiglia con un'etichetta che sembra di una mediocre bibita gassata si cela un piccolo capolavoro! Questa triple ha il gusto e la spinta alcolica di una whisky infused... meravigliosa!

Post author: Giovanni D
Giovanni D
1 year ago
Is voor een wit bier niet slecht.