
40 ratings
P.i.g.s. Brew Co.
Greece
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

orson
@ Brew Yard22 days ago
3.7
A dry, bitter, piney, coconuty, and grapefruit-forward West Coast IPA. It could use a bit more crispyness to improve its drinkability.
_________
Kuiva, karvas, havuinen, kookoksinen ja greippinen West coast IPA. Vähän raikkaampi saisi olla niin olisi parempi juotavuus.

WexiLahti
@ Tales of Ales5 months ago
3.0
Flight 2/4 is dressed in limpid, deep amber. A fluffy velvety lid caps the beer for a long time. The nose receives truly remote nuances of resin, graham cracker and malt. The tastebuds get bored with the very predictable touch of grapefruit peel and pith, resin, pine needle, graham cracker and malt. Feels surprisingly light for the ABV. Plus a tad crisp, piney, dry, drying and also lip-glueing.

Tuomo S
@ Hoptimaal7 months ago
3.9
Raikas westis missä pieni kuivuus ja makeus päällä. Myös ruohoisuutta läsnä. Jälkimaussa maistaa havuisuutta jonkin verran. Tämä toimii itselleni aika hyvin, kun en westiksistä pahemmin perusta. Yritän kyllä opetella kovasti. Tämä sieltä helpoimmasta päästä.
Fresh WC beer which has little dryness and some sweetness with grass. Aftertaste has bit of coniferous taste which fits for WC profile. This works for me pretty well cause I don't like WC beers that much. Trying to learn. This is the easier side of WC's for me.

Timo K
@ Hoptimaal7 months ago
3.7
Hieman hedelmäisen makeaa westyä coastia.

Kepappi
@ Hoptimaal7 months ago
3.8
4.5+7.5+7+3.5+15=37.5
37.5/50=3.8⭐️
Joulukalenterin luukku #8

zepicin
@ Hoptimaal7 months ago
3.6
Hieman kuivahkon hedelmäinen, taustalla aavistus greippiä sekä havuisuutta. Jälkimaku kuivahko sekä hieman katkeroita.
Joulukalenterin luukku #8
Parasta ennen 6/2026

Leif C
@ Hoptimaal7 months ago
3.5
Hoptimaalin joulukalenterin luukku 8: Parinsormenleveyden verran vaaleaa aikanopeastilaskevaa vaahtoa samean persikankeltaisen valoaläpipäästävän semiläpinäkyvän oluen yllä joka tuoksuu kepeän viljaiselle ja makean maltaiselle sekä maistuu lempeän rapsakan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen greipinkuoriselle, kolme ja puoli bojoo. PE: 6/2026.

Jesse M
@ Hoptimaal7 months ago
4.0
Luukku 8.
Tällä kertaa WC-Ipaa. Itteä miellyttävä etiketti. 🤘.Parasta ennen 6/26.
Runko on kepeä, mutta ei ohkainen ja aika kivan juotava. Hieman kuohkeat hapot, pienellä purulla. Oikein kiva.
Maussa neulasia, mandariinia, sitruunankuorta ja passionia. Kaikkea sillein suht mehukkaasti, ettei ole old schoolia hirveästi, paitsi tuoreiden neulasten ja mäntyisyyden osalta. Kepeät katkerot, mutta kestoa nykyajan keskivertoa enemmän.
Aika laadukas juotavuudeltaan, meinaan ei kauaan lasissa viipynyt ja ehdottamasti parasta kylmänä. Helppo 4/5.







