NanoPruul
698 ratings
NanoPruul
Estonia


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Ville V
Ville V
@ Tallinn
23 days ago
2.9
Ompas runsaasti makua. Soveltui hienosti linnan tornin kahvilassa juotuna hellepäivänä

Post author: Toni K
Toni K
@ Jarno's Residenssi
27 days ago
2.5

Post author: Hildebrant77
Hildebrant77
1 month ago
3.0

Post author: Harala
Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood
1 month ago
3.9
On todella kova vaahtoamaan. Makeahko, suklaalla, vaniljalla ja kahvilla höystetty.

Post author: Jnila
Jnila
3 months ago
3.0
1,5v yliaikaista. Vintagee? Jännä, pysyy pullossa vaan kaadettaessa all hell’s breakin’ loose. Tuoksu sanoo et jossain tuolla mausteiden seassa asuu pieni siman henki, mutta voi helevattu kun on tuhti tehden tästä jo hajun perusteella vastenmielisen Tuntu einen kolainen Jaa, ei se maku ollukaa nii paha. Mut silti kolaa ja jouluhörsseleitä niin, et ei voi tietää uskaltaako juua näillä päivillä

Post author: Jomon
Jomon
6 months ago
2.5
Dark as a nordic Christmas