
698 ratings
NanoPruul
Estonia
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Ville V
@ Tallinn23 days ago
2.9
Ompas runsaasti makua. Soveltui hienosti linnan tornin kahvilassa juotuna hellepäivänä

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood1 month ago
3.9
On todella kova vaahtoamaan.
Makeahko, suklaalla, vaniljalla ja kahvilla höystetty.

Jnila
3 months ago
3.0
1,5v yliaikaista. Vintagee? Jännä, pysyy pullossa vaan kaadettaessa all hell’s breakin’ loose.
Tuoksu sanoo et jossain tuolla mausteiden seassa asuu pieni siman henki, mutta voi helevattu kun on tuhti tehden tästä jo hajun perusteella vastenmielisen
Tuntu einen kolainen
Jaa, ei se maku ollukaa nii paha. Mut silti kolaa ja jouluhörsseleitä niin, et ei voi tietää uskaltaako juua näillä päivillä












