
4 ratings
Tambaji Brewery
Japan
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Lucalja
@ Craft House Kyoto2 days ago
3.7
Oikein kiva, raikas tämäkin mutta ei ehkä ihan yhtä menevä ja yhtä hyvä suutuntuma kuin hokazessa.

Jiimies
@ Rokko Beer3 months ago
4.0
Sameahko vaalean meripihkainen.
Tuoksussa vahva tuore mansikka.
Superpehmeä kärki, vahvasti sokerista mansikkaa kuten nimikin ehdottaa. Jälkimaku ylikypsän mansikkainen.
Todella erikoinen olut, jonka makuista ei ole kyllä aiemmin tullut vastaan!

