Köstritzer Schwarzbierbrauerei (Bitburger)
3302 ratings
Köstritzer Schwarzbierbrauerei (Bitburger)
Germany


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: koreapalazzo92
koreapalazzo92
13 days ago
2.7
Ab und zu gern wieder . intensiv und röstaromen.

Post author: Maik V
Maik V
@ Bilgro Olbernhau
20 days ago
2.0
Viel zu süß und hat nicht viel mit Bier zu tun.

Post author: oipaT
oipaT
@ Garn & Gabel
22 days ago
3.5
Hiekanvärinen, lähes beige vaahto ihan mustan juoman päällä. Kuivahko, miedosti paahteinen juoma. Loppua kohden ohenee. Ensiksi miedon kahvin suuntaan ja sitten lähes vetiseksi. Loppumaku on lähes olematon. 5,90€.

Post author: Tryffelisika
Tryffelisika
@ Historischer Gewölbekeller Wismar
23 days ago
3.8
En tiiä onko se kaunis tuoppi ja kiva miljöö syynä että olutkin maistuu maukkaalta. Kellarioluesta pidän, ihan jo nimestä lähtien. Vai onko se synonyymi vain lagerille? 🤔