Pernauer Oü
152 ratings
Pernauer Oü
Pärnu, Estonia

Pernauer asutati 2016. aastal suvepealinna õllenautijate eestvedamisel. Meie eesmärk on rikastada kohalikku õllekultuuri ja pakkuda parimaid maitseelamusi.

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Solttu
Solttu
@ Hedon Spa
1 month ago
2.9

Post author: Hennessy
Hennessy
@ Hedon Spa
1 month ago
2.7
Hieman kitkerää. Jää kerta kokeiluksi.

Post author: Cthulhu
Cthulhu
3 months ago
4.5
Really dark in the glass, thin one-finger foam that dissipates fast. Nice roasty notes for the nose with a hint of hops. Plenty of bubbles with the first sip, backed up with deep roasty notes, coffee, dark and bitter chockolate and later some hops, as inna lager should be. Really robust dark lager, could pass even for a porter! This is positively surprisingly for only 4,7 % abv. Well done!

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo
11 months ago
3.7
Ihan kiva chiliolut, mutta ei tämä pärjää Hiisi-panimon Nuutille. Tässä on sentään kiva polte taustalla, mutta kaipaisin enemmän. Ei silti missään tapauksessa huono olut.

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo
11 months ago
3.6
Tumma ja paahteinen. Jopa yllättävän paahteinen tummaksi lageriksi. Oikein maistuva olut.

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo
11 months ago
3.4
Hieman reilummin humaloitu lager. Hyvänmakuinen olut 🍺

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo
11 months ago
3.8
Tämähän on oikein mukava lager. Runsaan maltainen ja reilusti makua.

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Kuiviksen maistelumesta
1 year ago
2.5
Tällainen panimo mennyt täysin ohi oman tutkan. Nyt kun käytiin ex tempore Pärnussa osui vastaan kuuden eri oluen valikoima. Koklataas tämä vehnä ensin. Tämä mennyt näköjään vanhaksi jo kesäkuun alussa, mutta en nyt ainakaan heti huomaa mitään isompaa vikaa. Melko vähän on makuja. Banaanisuus puuttuu ja sitä kaipaan tähän. Eikä tämä oikein witbieriksikään taivu. Toivottavasti muut on parempia.

Post author: Pekkis
Pekkis
@ Hedon Spa
1 year ago
3.2

Post author: Mikä ettei!
Mikä ettei!
@ Restoran Edelweiss
1 year ago
3.0
Perus amber olut.. makeutta hieman liikaa, muuten oikein maistuva scnitzelin kyytipoikana