
10662 ratings
Ayinger Privatbrauerei
Aying, Germany
chevron_leftchevron_right
Unlock the Ayinger sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
The deep roots in our region, continuously deepened over generations, form the nutrient base of the Ayinger Brewery. The quality of our beer, consistently awarded numerous prizes for its excellence, is consequently not just based on the select ingredients of our region and the capacities of our brewing art. Equally important is the spirit, the mindset, the very values with which we have performed our craft for over 130 years.
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews
MakeJ
@ K-Citymarket Columbus5 days ago
3.4
Tumma olut vaalealla vaahdolla. Oluinen tuoksu. Pyöreä mieto mutta syvällisen oluinen, kuivahko, maltainen maku. Hyvä juotava kun ei liian karvas tai katkera.

Petri P
@ Rajamäki6 days ago
3.7

Lauri
@ Alko Prisma Kuopio6 days ago
4.4
Uusintamaistoon (bottled 08/2025):
Oranssisen läpikuultavan tummanruskeaa ja sameahkoa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan ja makean tummahkon maltainen, runsahkon ja makean tummahkon siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (omenaa, päärynää, rusinaa) sekä kepeän vihreän ruohoinen ja lehtinen.
Maku runsaan, maukkaan, makean ja kuivakan tummahkon maltainen ja viljainen, makean tummahkon siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (rusinaa, luumua, omenaa, päärynää), ruisleipäisen mausteinen, vihreän lehtinen ja ruohoinen sekä selkeän humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja runsahkon hiilihappoinen.
Edelleen erittäinkin maukas ja mukavasti juotava tumma-bock. Taattua laatua.

Jukka J
@ K-Citymarket Jyväskylä Seppälä7 days ago
3.4
Tumma, joululimppuinen, kuiva. Ei juurikaan makeutta, vaan enemmän kuivakan kaarnainen. Vähän tylsä.
Ville H
@ K-Citymarket Turtola7 days ago
3.6
Ei paljoa parane, kun toimittaa tätä hirven sisäfileen kyytiparina.
Olli322
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti7 days ago
3.7
Punaruskea, suklainen ja kahvinen, pehmeä, maltainen.

Ovaskainen21
@ Hilton Helsinki Airport Executive Lounge8 days ago
3.5
Ei tämä nyt juhannukselta tunnu, mutta maistuu toki.
Oikein hyvä vehnäinen🍻












