Weihenstephaner Korbinian 7.4%, Bayerische Staatsbrauerei Weihenstephan, Germany
820 ratings
3.6
Weihenstephaner Korbinian
7.4% Doppelbock
Our Korbinian, the full-bodied, dark Doppelbock with light brown foam, wins beer-lovers over with a balance of fruity hints of plums and figs, a dark malt aroma - reminiscent of toffee, nuts and chocolate. Its roasted flavour goes well with smoked meat and fish as well as venison and poultry. Brewed according to our centuries-old brewing tradition on the Weihenstephan hill.
IBU:32

Reviews

Post author: martinreed
martinreed
@ Kommprobier Langenargen
24 days ago
Weihenstephaner Korbinian, Germany
3.8

Post author: Inferno
Inferno
@ K-Citymarket Rauma
1 month ago
Weihenstephaner Korbinian, Germany
3.0
Makean siirappinen sekĂ€ maltainen saksalainenđŸ‡©đŸ‡ȘvoimađŸ’Șolut, joka avattaessa kuohahti pullosta! Parasta ennen pĂ€ivĂ€ys tĂ€nÀÀn ( tarjous hyllystĂ€ aikoinaan ), eli meinas tulla kiirus😅. Perjantai iltaan taustalla horrorđŸ˜±metalliađŸ€˜germaanienđŸ‡©đŸ‡ȘtapaanđŸŽ¶đŸŽ”đŸŽ¶ !

Post author: THauturi
THauturi
@ K-Citymarket Ideapark SeinÀjoki
2 months ago
Weihenstephaner Korbinian, Germany
4.0
Tumman mahonkinen,sumea juoma senttisellÀ vaahdolla.Tuoksu antaa siirappisen suklaista maltaisuutta.Ensipuraisu suklainen mutta liian kylmÀ,annetaans olla. No niin,malta kauaa ootella,tulee vanhalla miehellÀ kohta vÀsy.Maku vahvan suklaisen maltainen,Toffeinen,leipÀinen,hieman pÀhkinÀinen sekÀ kuivan luumuinen.Oikein maittavaa.

Post author: Jeb's
Jeb's
@ Pick n Pay Pori
2 months ago
Weihenstephaner Korbinian, Germany
4.5
Vahva tumma olut missĂ€ ei alkoholi maistu, makeahko ja maltainenđŸ’„

Post author: Temppu
Temppu
3 months ago
1.5

Post author: Mister Stout !
Mister Stout !
3 months ago
Weihenstephaner Korbinian, Germany
5.0
Comme la derniĂšre fois ou j ai dĂ©gustĂ© ce breuvage divin je rentre d un match de rugby ou la biĂšre de la buvette piquait lĂ©gĂšrement đŸ€Ł.......par contre ce bonbon de chez Weihenstephaner je l adore , une explosion de saveurs au programme , Danke Korbinian !!!

Post author: SamiRe
SamiRe
3 months ago
4.0
Mahtava olut

Post author: Ari R
Ari R
@ R Market Laune, Lahti
3 months ago
5.0
Ai ettÀ. Löysin vanhan liiton tummaa.

Post author: Sartsa86
Sartsa86
3 months ago
3.3

Post author: JOni5
JOni5
3 months ago
2.2