
Reviews

Willy
8 years ago
3.0

Sami L
8 years ago
3.0

Ida P
@ Sokos Hotell Viru8 years ago
4.8
En oikein huonoa sanottavaa tästä keksi. Ihan 5/5 en voi antaa, sillä en usko, että tää menis esmes festareilla päivänä nro3, on nimittäin sen verran makea.

Tommi M
@ Solaris8 years ago

2.5
Kiljulonkerot ei yleensä maistu mutta tämä ihan maistamisen arvoinen, jää tosin yhteen tölkkiin