
Reviews

Tarzan
2 months ago
3.5
En lite udda Dunkel -Weisse.
Smakade mest veteöl och mindre Dunkel, helt ok men tvärtom hade nog höjt betyget.

Joakim P
2 months ago
3.1

Landström R
3 months ago
3.6

Lillis
3 months ago

2.7
Mörk men smakar weissbier udda men lite för vattnig känns det som

Marcus
4 months ago
3.7
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online4 months ago

3.8
Tuoksussa jo tulee suklaa, banaania ja yrttiä esiin.
Maku myötäilee kyllä tuoksua, suklaa kyllä kevyenä taustalla. Muuten on pehmeä, tuhti olut.
Malmborg J
4 months ago
4.2

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping4 months ago

3.8
Helt ok, som en dunkel skall vara.
Absolutely fine, as a dark one should be.

Harri N
@ Systembolaget Haparanda4 months ago
3.9
Mukavan suklainen, pieni pirteä hapokkuus. Täyteläinen.

Mr Stream
4 months ago
3.5