
Al bij al nog een lekker bier, bittere afdronk
Reviews
Росен Г
5 years ago
4.0

Pappa 61
@ Old Street beer house6 years ago

3.5
Oikeinkin hyvä IPA, yllätti. Hedelmäinen, jälkikatkero. Nam.
Igor K
8 years ago
1.5

Ricoimage
8 years ago

4.0
Smokey with a bitter after taste. An interesting beer.