
Reviews
Mikke
@ The Fox4 years ago
2.9

Petri V
8 years ago
3.0

Jarno L
10 years ago
4.0
Mukavan tasapainoinen

Suvi K
10 years ago
4.0

Ville M
10 years ago
3.5
Tuoksu hyvin kylläinen, kukkainen ja humalainen. Maku yllättävän humalainen, hieman nokkosmainen. Pirteä ja sitruksinen!

zepicin
10 years ago
4.5
Hedelmäisen raikas ja hyvää.

zepicin
11 years ago
4.5
Onpas hyvää...ja sitrus maistuu juuri sopivasti.

Geordie1977
11 years ago
5.0

Tommik
11 years ago
4.0
xfactor
11 years ago
4.0