
Reviews
Jan
8 days ago
3.9

Eckbertsteckbert
10 days ago

3.9
Feinperlig, sehr würzig, vollmundig und etwas süffig
Tomi O
@ K-Supermarket Lehmus28 days ago

4.5

OhraVesku
1 month ago
3.4
Ok vaahto, pehmeä ja kevyt olut, pieni maltaan potku, hyvä sauna-olut.

Espi68
2 months ago

3.8

Hanzel
2 months ago
3.2
Teemu V
2 months ago
2.9

Mano 63
@ K-Citymarket Ravattula4 months ago

3.0
Hyvä suodattamaton olut, ehkä maku jää hieman lyhyeksi.

Poukonen
4 months ago

3.2

H V
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri5 months ago

3.2
Mineraalinen, kevyt, lopussa maltaan viljaiset maut tulevat esille. Suodattamattomiin olen viehtynyt ja tämä on aika perus. Etiketin vanhoillisuus vetoaa.