
Reviews

Jiimies
@ Ai Troëggi4 days ago

3.7
Samea keltainen.
Makean hedelmäinen tuoksu.
Pehmeän appelsiininen kärki. Runko persikkaa ja appelsiinia, ehkä aavistus ananasta. Jälkimaku hedelmäisen makea.
fr3nz
@ Galileo Risto Pub6 months ago
3.0

Olutmasteri
3 years ago
3.2
Davide O
6 years ago
3.0

Juan Antonio S
@ Ma Che Siete Venuti A Fà7 years ago

3.0
Una IPA flojita.
Vander
7 years ago
3.6

orson
@ Luppolo Station8 years ago

3.5
Upea tuoksu jossa mm. sitrusta, appelsiiniä, ananasta jne.
Harmillisen ohkanen runko ja vähän vetinen. Upean pehmeä suutuntuma. Makua hallitsee monet tropiikin hedelmät.
Jälkimaku pehmeän greippinen.